1 MAIN COLOR LOGO PNG

TEMAN IBADAH ANDA

1 MAIN COLOR LOGO PNG

NUSANTARA CARPET

Kejayaan demi kejayaan
demi mengimaahkan dan memeriahkan masjid

Nusantara Carpet adalah sebuah syarikat pengilang karpet dan juga pembekal karpet yang berpengalaman luas dalam bidang pembuatan, pembekalan dan pemasangan karpet komersial. Kami mengambil peranan untuk mengisi kekosongan sebagai pengilang dan pembekal karpet masjid milik bumiputera dan menumpu sepenuhnya sebagai karpet masjid, kerana ianya perlu dipelopori dan dimonopoli oleh syarikat muslim sahaja. Nama nusantara diambil sebagai satu amanah dan tanggungjawab kepada kami untuk membawa identiti negara islam asia tenggara untuk memartabatkan agama dan seni islam di mata dunia.

Kejayaan demi kejayaan
demi mengimaahkan dan memeriahkan masjid

berkonsepkan menawarkan karpet masjid customade, kami menawarkan corak karpet masjid customade secara percuma demi menzahirkan lagi matlamat syarikat untuk membina identiti masjid di setiap kawasan supaya menjadi untu mencintai agama dengan menghargai masjid di kawasan setempat

Slide 1 Heading
Slide 1 Heading
Slide 1 Heading
Previous slide
Next slide

“Teman ibadah anda” adalah Iktikad kami yang mahukan jemaah menerima produk berkualiti kami dan merindui menunaikan ibadah menggunakan karpet kami tawarkan. Dengan sokongan oleh pihak masjid, kami percaya kami dapat menjadi sebuah syarikat pengeluar karpet yang diterima oleh pihak masjid dan juga merealisasi matlamat utama syarikat.Kami di Nusantara Carpet berharap dapat berkhidmat dan membantu merealisasikan impian pihak masjid dalam menaik taraf infrastruktur dalam membentuk pengukuhan ummah. kami di Nusantara Carpet mahu menfaatkan segala pengalaman, ilmu serta tenaga yang dikurniakan untuk disumbangkan kepada agama untuk meraih dan memperoleh keberkatan dan keredhaan. Yang menjadi ketetapan di dalam kehidupan sebagai muslim.

Kejayaan demi kejayaan
demi mengimaahkan dan memeriahkan masjid

disamping menabur tenaga kepada agama demi mengejar keredhaanNya, Nusanatara Carpet bercita tinggi mahu memartabatkan masjid didalam malaysia di mata dunia dengan keindahan senibina dan keindahan karpet masjid yang mempunyai pelbagai rekaan corak dan memiliki identiti yang tersendiri. Bukan sekadar menukar karpet baru dan menilai dari rekaan corak semata, tetapi nusantara carpet juga menawarkan karpet berkualti tinggi supaya perbelanjaan yang telah dikeluarkan oleh masjid yang diperolehi daripda penyumbang dapat digunakan ditahap maksima. ini bermaksud setiap kualiti yang dikeluarkan mampu bertahan lebih 10tahun sehingga 20tahun lamanya. 

MELAWAT TERUS KE KILANG KAMI DI TURKI
MELIHAT SENDIRI PEMBUATAN KARPET MASJID
MEREKA DI DEPAN MATA ​